środa, 4 kwietnia 2012

początek, ponownie



Nudzę się w domu, więc w sumie, czemu by nie zacząć ponownie prowadzić tego bloga? Nie wiem, kiedy mi się to znudzi, nie wiem, czy ktokolwiek będzie to czytał, trudno. Mam za dużo myśli w głowie, a gdzieś trzeba będzie się tego pozbyć :)

Wow, tak patrzę, co znaczą moje sny w senniku i się załamuję.
sen o osobie żyjącej która umiera: zwiastuje pogorszenie relacji oraz zerwanie z nią znajomości.
hm, you don't say?

pożar: niepewność, potrzeba pomocy, nieufność względem otoczenia
no w sumie

płacz: Sen o płaczu nad zmarłym, czy też z jakiegokolwiek innego powodu zapowiada radość i przyjemność na skutek jakiegoś powodzenia.
w końcu coś pozytywnego ;)

kłótnia: Pojednasz się z kimś, powinieneś pierwszy wyciągnąć rękę do zgody.
zastanawiające...
____________________
Was też dręczą takie psycho-sny, jak mnie? Kiedyś mnie to wykończy ;p Ale nie zdradzę wam, jak wyglądał, bo sama chciałabym o tym zapomnieć jak najszybciej.
Dobra, pierwsze notki są zazwyczaj trudne i nudne, więc może lepiej już ją zakończyć, baj!
jak macie jakieś pytania: http://www.formspring.me/madzikos

15 komentarzy:

  1. mamy i kobietky :D cudownie :D

    a co do snów.. mam identycznie. zwłaszcza jak mnie coś dręczy i przejmuje się czymś to od razu - więc ostatnio.. cały czas !

    powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to widzę, że jedziemy na tym samym wózku :)
      trzymaj się ;* dodaję do obserwowanych oczywiście!

      Usuń
    2. http://c.wrzuta.pl/wi8619/619834490015e9434b1bc6b9/0/palenie%20zabija.jpg
      Paaa Lenie Zabija. ^^

      Usuń
  2. Jeżeli nie chcesz pamiętać snów, coby Cię nie męczyły to powinnaś chociażby przed pójściem spać wmawiać sobie(wiem, to dziwne) że nie chcesz pamiętać snów. Z drugiej strony sny powinno się interpretować odnosząc je do własnej osoby. Anonimowy Korba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tyle, co nie chcę ich pamiętać, po prostu moja wyobraźnia działa na tyle, by mi ukazać wszystkie problemy, które aktualnie mnie dotyczą. poza tym tylko niektóre są takie, reszta jest całkiem spoko. ale dzięki za radę, anonimowa Madzia :D :*

      Usuń
  3. czy te sny mówia o kims konretnym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy to ważne? o kimś, kto był w moim życiu, a teraz tej osoby zabrakło.

      Usuń
    2. to już wiem o co chodzi
      ale przecież sama tego chciałaś chyba nie ?

      Usuń
    3. tzn nie żeby to brzmiało jakoś chamsko ale sama zakończyłaś znajomość

      Usuń
    4. a chciałabyś, żeby było jak wcześniej ?

      Usuń